Onsdag

Helloo, inte haft någon uppdatering idag pågrund av att jag vart helt död haha. den enda anledningen/motiveringen jag var uppe kl 6 imorse är min bröllopsklänning ! Haha.. 
 
(ja, vi har redan gift oss men i här Sverige gifte vi oss borgligt så vi ska gifta oss kyrkligt i Rumänien i Maj) 
 
Halv åtta till två var jag på jobbet. Var med om en PENNVÄSS olycka, dem är livsfarliga! Haha, har ingen hud kvar på två delar av pekfingret o tummen :( men förövrigt så var det en underbar dag och ser redan fram emot imorgon :)
 
Efter jobbet lagade jag mat, kyckling rullad i bacon m vitlöksstekt potatis och café de Paris sås :) lät mycket flashigare o säga så men, kyckling m potatis o sås helt enkelt haha. 
 
Senare tog min energi slut och jag däckade medan vi försökte se the woman in black (tredje gången vi försöker se den utan att somna) 
 
och som avrundning på denna dag bakade jag semlor. Hemskt fula som vanligt men helt ok goda. Jag är verkligen ingen mästare på att baka, dock mästare på att äta haha. 
 
Godnatt
ps. Jag har sovmorgon imorgon mohahaha

2015-01-07 | 22:59:11 | Livet | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback