Olofs sång gör det lättare

Godmorgon, vaknade för en liten stund sen. Har snoozat sen klockan 6, sköööönt.
Duschen kallar på mig och jag får väl snart lyssna på den.
 
Jobbar till 5 idag och det ska bli kul, dock tråkigt att det är så mörkt när man åker hem.
Vill ha sommmaaaarrr ...
 
 
 
Bjuder på något roligt dem sa igår som jag kom och tänka på
medan vi lekte körragömma och de skulle ropa när de hade gömt sig.
" Håll för öronen också ! " 
Jag utan att tänka höll ju för öronen en stund och sen när jag tänkte efter..
" Hur ska jag höra när ni ropar att ni är klara då? "
" Vi säger till när du kan ta bort händerna från öronen "
" Ja okej... Men det kommer jag ju inte heller att höra ? " 
 
hahahaha, för härliga!
 
Bilderna från igår
 

2015-01-08 | 08:39:46 | Livet | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback