Juli

Another word, WORKAHOLIC
Juli månad bestod av jobb, jobb och mera jobb. Men även denna gången lyckades min man visa sin romantiska sida då jag slitit hela eftermiddagen på jobbet och kom hem på kvällen till det här... Ibland lönar det sig att klaga lite ;) Och så mötte jag Drängarna just denna kväll, hade ingen aning om vilka dem var och vet knappt nu heller men många av mina bekanta blev starstrucked så kanske ni läsare vet vilka dem är också :P
 
 
I Juli hade vi även huset för oss själva, familjen hade åkt ner på semester till Rumänien så vi njöt av ensamheten och åkte runt i Sverige. Hade minisemester de dagar vi var lediga helt enkelt :)

2015-01-05 | 14:57:17 | Livet | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback