Happy friday

Tjenix, precis kommit hem från en trevlig kväll hos mina gudföräldrar.
Jag fick köra hem min kusin två gångr för einstein glömde sina hemnycklar haha.
 
Förutom det så hann jag till jobbet i tid imorse, det var väl på håret.
Det var en lugn dag idag på jobbet och ändå var jag trött när jag kom hem.
Vi la oss i sängen och tittade färdigt på barnhemmet, gillade faktiskt slutet för
när jag förstod att spökerna va snälla så var det inte läskigt längre :)
 
Efter det drog jag och älskling iväg och spenderade resten av kvällen med mina gudföräldrar,
claudia, janne och mina två kusiner :)
 
Nu blirrrre lite Papa Pear på facebook och sedan ska vi antagligen se en till skräckis
 
Peace out A town
 
Love of my life

2015-01-09 | 22:21:53 | Livet | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback