2015

Happy New Year !

Jag är tillbaka! Har inte bloggat på något år och tänkte att det skulle vara skönt att börja igen och skriva av sig.
Ska börja med att sammanfatta år 2014 med lite minnen och bilder. Men tänkte göra det i 12 olika inlägg, ett för varje månad eftersom jag skrev allt i ett och samma och det blev allt för långt.
 
Så jag antar att denna dagen kommer att bestå av många inlägg. Bra comeback! Ni som följer mig på bloglovin tycker jag synd om. Men vem vill inte läsa om mitt liv ? Haha.. Humorn ser ni sitter kvar!
 
ZIVJELI ! Hoppas att alla hade en underbar nyårsafton.
Själv dansade man loss solo på dansgolvet som en galning.
Varför? Lev alltid som om det vore din sista dag!
 

2015-01-05 | 14:39:00 | Livet | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback